tisdag 15 maj 2012

239 dagar kvar

Ännu en härlig morgon - fint väder ute. Frukost framför morgontv. Skön start på morgonen. Promenad till jobbet. Jobbmöte som gick bra och som var uppskattat. Lunch och en promenad för att få till stegen. Solen sken och jag kunde skippa kappan och bara ta en tröja. Jobbade några timmar till. En kollega sa att jag såg fräsch ut :-). Härligt att det syns att jag mår bättre än på länge. Sen var klockan äntligen dags att få gå en promenad bort till Katarina på Kungsholmen för veckans coachning. Det är alltid härligt att träffa Katarina. Vi gick igenom vad som varit bra med veckan. Katarina gav mig jättemycket beröm för min fina blogg. Det var överväldigande och gör mig glad att andra tycker att jag skriver bra och ger något till andra och mig själv inte att förglömm. Tack för allt fint som du sa Katarina. Sen var det dags för vägning och jag hade gått ner ytterligare -1,7kg ! Totalt blir det hela       5 kg i viktminskning på bara fyra veckor. Fasen vad bra det går. Vilket toppenresultat! Jag är supernöjd. Nu ska jag fundera vad jag ska belöna mig med för att jag är så bra! Och sen bara att fortsätta på samma bana...


Dagens måltider
Frukost
Äggröra med en skvätt grädde och tre små skivor rökt skinka
Lunch
Kycklingstroganoff med blandad grönsallad
Mellanmål
2 ostskivor
Middag
Levergryta med bacon i gräddsås
Dagens motion
12 037 steg
Dagens bästa
1,7 kg viktminskning
En kollega sa att jag såg fräsch ut, tack!
Min coach gav mig mycket beröm, tack!

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...