måndag 24 september 2012

107 dagar kvar

En ny vecka med en massa saker inbokade. Idag ska jag bort efter jobbet så jag måste planera mina steg så att jag får ihop dem eftersom jag inte kommer att kunna gå alla mina vanliga rundor. Den vanliga morgonrundan till tunnelbanan funkade. Sen blev det en extra runda på lunchen. Jag gick till Åhléns för att inhandla en massa presenter till födelsedagsbarnet jag skulle uppvakta senare. Åt lunch, gratinerade paprikor med en stor klick tzatziki. Promenad till tunnelbanan. Sen kalas med en massa godsaker på fikabordet. Det fanns äppelkaka med vanlijsås som luktade ljuvligt men jag hade köpt med mig en ost så att jag fick något i magen. Det funkade superbra med osten för mig medans de andra mumsade på. Trevligt kalas och presenterna uppskattades. Sen promenad till tunnelbanan för de sista stegen. Nu hemma men ska hoppa i säng nu. God natt!

 
Dagens lunch!
 
Kvällens kalasfikabord!
 
Min fika-Ost!
 
 
Måltider
Frukost
Äggröra och bacon
Mellanmål
Nötter/ost/salami
Lunch
Fylld paprika med tzatziki
Middag
Äggröra, gräddskvätt och rökt skinka
Dagens motion
12 009 steg
Dagens bästa
Kalas & träffa släkten

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...