måndag 9 september 2013

Tillbaka på banan...

Ny dag nya tag... packade väskan med lunchlådan och träningskläder och tog bussen för jag var sen. Imorgon måste jag planera och vakna tidigare så jag hinner gå till tunnelbanan. Jag vill få till mina 12 000 steg nu varje dag som jag var så duktig på innan semestern. I lördags fixade jag nya batterier till stegräknaren. Idag stannade den på ca 6 500 steg vilket bara är halva kvoten men om jag planerar bättre framöver så kommer jag få till det. Vi hade möte som drog ut på tiden så jag hann inte träna på lunchen. Planen är att få till två pass denna vecka på gymmet så jag hinner det :-). Åt kyckling och curry till lunch - gott! Åt ett litet mellanmål på eftermiddagen - ostrullar med Bregott och några nötter. Promenerade från tunnelbanan och hem. Jag har saknat mina promenader så skönt att röra på sig efter en dag på kontoret. Lagade middag när jag kom hem, Det blev broccoli med baconsås. Salt, mättande och gott. Bra matdag - skönt att vara igång igen med strikt LCHF. Slappat i soffan en stund. Snart läggdags... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...