måndag 2 juli 2012

191 dagar kvar

Måndag morgon och en sista jobbvecka börjar innan det är semester. Idag låg jag kvar länge i sängen för att det var skönt. Fixade frukost, duschade och tog fram lunchlådan. Sen blev det en skön promenad i solen. Började med att planera vad jag har att göra på jobbet denna vecka. Det blev en lång lista som ska prickas av succesivt under veckan. Åt lunch och sen ut för en promenad. Nu var det kallt ute. Varför kan det inte vara fint väder mer än några timmar åt gången? Lite deppigt är det att vädret inte vill släppa och bli fint. Tur att jag jobbar denna vecka också. Jobbade på och jobbade över en timme. På väg hem köpte jag en fin färgsprakande strandklänning i stl 44/46. Vet inte när jag kunde ha den storleken senast!  Det blev en promenad hem från tunnelbanan. Stannade på ICA och handlade mat. Jag gjorde en gurksallad att äta till köttet som jag gjorde igår. Åt köttet med gräddsås och den goda gurksalladen med lime, dill och olja. Supergott och krispigt.

Dagens måltider
Frukost
Äggröra + grädde, kött
Lunch
Kött och vitlökssmör
Mellanmål
3 ostskivor
klänningMiddag
Fläskkött med gräddsås och gurksallad
Dagens motion
12 847steg
Dagens bästa
En dag mindre till semestern
Inköpet av fin strand


/Chanette

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...