fredag 13 juli 2012

184 dagar kvar

Jag har tyvärr inte haft så mycket tid över för att rapportera om mina dagar då det är fullt upp varje dag men här kommer en liten rapport i alla fall.


Måndags morgonens vy när jag öppnar fönstret. Mittemot oss ligger ett litet galleri.


Dags för morgonens första promenad. Här har jag snörat på mig skorna.


Behöver jag säga att jag njöt av min första promenad.
Längs ringmuren och längs strandpromenaden.
Solen var framme. Superskön promenad.


Till frukost åt jag turkisk yoghurt med hallon!




Sen blev det en tur till en strand som heter Kyllaj som är helt underbar
men idag när vi var där blåste det som bara den men vi härdade ut några timmar.



På kvällen åt vi middag hos våra föräldrar som också är med här i Visby.
Det blev grillad fläskkotlett med vitlökssmör, blomkålsmos, sallad. grillade
grönsaker och gucamole. En LCHF-middag med klass. Gott!


Kvällsmingel med tjejerna. De drack drinkar och jag en loka.

Jag har ätit bra mat och haft med mig mat jag kan äta och hållt mig inom ramarna.
Fick ihop över 15 000 steg.

Dagens bästa
En skön semesterdag
Solen

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...