tisdag 24 juli 2012

170 dagar kvar

Måndag morgon, början på 3:e semesterveckan. Klockan på ringning för jag skulle till gymmet för nytt träningspass, Switch. Efter träningen skulle jag till Gnesta för att hälsa på min kompis Linda som också kör LCHF. Träningspasset var roligt, det var olika maskiner och stationer och vi var ca 20 personer som tränade hårt och cirkulerade på stationerna. Svettigt och skönt. Tog en dusch och fixade mig. Sen tog jag en promenad till ICA i ringens köpcetrum för att köpa med mig lite lunch att äta på tåget. Jag köpte två kycklinggrillspett, coleslaw och lite andra grönsaker. Gott och jag blev mätt.


Linda hämtade mig vid tåget och vi åkte vidare mot Mariefred där vi gjorde ett litet stopp. Vi gick runt lite och sen satt vi oss och tog en kaffe respektive loka och snackade lite. Sen åkte vi vidare mot Flen där vi har en kompis som bor. Vi besökte henne först i stallet där vi fick hälsa på hästar. Sen åkte vi hem till Malin där hon bor. Linda och jag var förberedda med ostar, skinka och ägg för att hålla blodsockret nere. Vi gick även en runda och fick ihop ett gäng steg.


Klockan var mycket vi började bli hungriga så vi åkte tillbaka till Gnesta där vi grillade. Det blev marinerad kyckling, spenat och goda såser. Mums, det var gott med mat. Efter maten gav vi oss ut på en timmes promenad för dagens sista steg. När vi kom hem runt 22 dök vi i säng. Jag fick låna Lindas sons säng så det blev våningssäng!



Grillad kyckling, spenat, blomkål, bea och vitlöksyoghurt.

Dagens måltider
Frukost
Laxbit och broccolistuvning
Lunch
Kycklingspett, coleslaw lite sallad
Mellanmål
Brieost
Middag
Grillad kycklingfilé, blomkål, spenat, bea och vitlökssås.
Dagens motion
16 269 steg
Ett pass Switch på gymmet, 45 minuter
Dagens bästa
En härlig dag med Linda
Bra träning och många steg

/Chanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...