fredag 2 november 2012

69 dagar kvar

Så länge vädret inte är regn och rusk är jag glad. Ligger och läser min bok som är så spännande innan jag går upp. Sen blir det promenad till tunnelbanan. Jobbar och sen på lunchen blir det en shoppingpromenad. Lunchen består av köttfärssås med riven ost och avokadoröra. Eftermiddagens mellanmål vid datorn blir brie som håller mig mätt och gör att jag inte blir sugen på annat. Efter jobbet ska jag på en fest med tema, Clockwork Orange. Jag går ut för att hitta något att äta. Tänkte handla sallad på ICA to Go men den säljer de bara till 17 deras salladsbord alltså. Så jag köper en avokado, fetaost och en smaksatt creme fraiche. Så det blir en liten blandning av detta samt tomater och bacon som jag hade i kylskåpet på jobbet. Min vän Malin kommer och vi fixar oss för festen. Sminkar oss och sätter på oss varsin lösögonfrans. Jag tar på hatten och vi ger oss iväg till Marc Jacobs Halloween Party på Story Hotel. Det var en märklig fest men fint med alla vitklädda och utklädda i kvällens tema. Malin tog ett glas bubbel och jag nöjde mig med ett glas bubbelvatten. Hemma i tid för att hinna med sömntåget innan 23. Jag hann t.o.m läsa i min bok lite.
 
Dagens mellanmål: Brie
 
Dagens middag: En salig blandning.
 
Attiraljer till kvällens fest, ett svart plommonstop och ögonfransar.
 
Den blodiga inbjudan till torsdagens Halloween Party.
 

Måltider
Frukost
Äggröra och bacon
Lunch
Köttfärssås med riven ost och avokadoröra
Mellanmål
Brie
Middag
Mix av avokado, tomater, fetaost, bacon och creme fraiche
Dagens motion
12 002 steg
Dagens bästa
Träffa Malin

/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...