torsdag 15 november 2012

57 dagar kvar

Tisdag morgon, promenad till tunnelbanan som är skön då vädret är kanske bra i alla fall inget regn. På lunchen blir det en extra sväng då jag måste få ihop mina steg. Köper lunch på en restaurang som jag tar med till kontoret. Rejäl Biff a la Lindström, kryddsmör och grönsaker. Sen jobb, jobb, jobb. Jobbar över för att sen sticka och träna vid 19-tiden. Skönt när man är stressade att få ut lite ur kroppen. Träffade min kompis som hjälper mig lite med upplägg av träningspass. Vi övade på nya bra och roliga övningar som jag kan göra hemma. Samt att jag ska ut och powerwalka två mornar innan frukost - bra förbränning! Vi eller rättare sagt jag ska köra det i tre veckor och se vad det ger för resultat förutom mina vanliga steg och vattengympa. Så nu är det hårdkörning som gäller. Fick ihop bra med steg idag.  När jag kommer hem gör jag en skagenröra som jag äter till middag. Sen i säng runt tio men somnar inte i alla fall. Trist att ligga vaken och vrida på sig. 
 
Dagens lunch!
 
Måltider
Frukost
Äggröra
Lunch
Köttfärsbiff med kryddsmör, grönsaker
Mellanmål
En kotlett med sås och ostskivor
Middag
Skagenröra och salami
Dagens motion
14 725 steg +
30 min träning
Dagens bästa
Bra nya träningsövningar

/Chanette
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...