söndag 25 november 2012

46 dagar kvar

Lördag, vaknar ganska tidigt utan att väckarklockan ringer. Går upp och börjar stryka gårdagens tvätt. Går en härlig och svettig powerwalk. Sen blir det frukost. Kokta ägg, avokado och en smarrig tonfiskröra. Stryker och fixar i klädhögarna för att få ordning. Ut igen för en långpromenad till Gullmarsplan för att handla på hälsokosten. Köpte mandelmjöl, cocosfett, cocosmjöl och sukrin. Tänkte baka lite för jag fyller år nästa vecka. Ska bjuda gästerna på lite lchf-bakverk! Får se hur det ska smaka. Jag kollar en film på tv på eftermiddagen -skönt att slappa lite också. Sen fixar jag en god biff stroganoff som blev supersmarrig. Käkar middag och sen dags att kolla in Så mycket bättre. Lyxade med en film till innan jag gick och la mig. 
 
 
Måltider
Frukost
Ägg, tonfiskröra, avokado
Lunch
Rester
Mellanmål
Salami och ostskivor
Middag
Biff stroganoff +
hallon och grädde
Dagens motion
12 795 steg
Dagens bästa
Powerwalken
Filmmys

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...