torsdag 29 november 2012

42 dagar kvar

Onsdag, beger mig till jobbet med bussen då det är busväder. När jag kommer till jobbet har mina kollegor tänt ljus och lagt fram paket och ställt en fin blomma på mitt skrivbord. Mysigt att mötas av detta även om det är en dag försent men bättre sent än aldrig. I paketet låg det ett fint fat/skål från Mateus i grått. Mycket glad för det. Har länge velat köpa Mateusporslin men aldrig kunnat bestämma mig vilken färg jag ska köpa så nu bestämde någon annan och grått är fint tycker jag.  På lunchen blev det en promenad i slasket tillsammans med Sofie som var här och jobbade idag och var mitt sällskap på rummet. Vi käkade lunch när vi kom tillbaka. Vi satt och laddade för att senare på kvällen gå på ett danspass på Friskis och Svettis, Fuego, som Zumba ungefär. Jag fick i mig ett bra mellanmål innan vi stack på träningen. Jag, Sofie och Lotta kämpade på bra på passet som hölls av vår kompis Petra. Det var kul och vi kände oss duktiga som tog oss igenom det. Jag fick en present till av Lotta, ett litet skönhetskit från AnneMarie Börlind. Ljuvliga produkter för ansiktet.  Efter träningen gick vi ut och käkade och hade en fortsatt mysig kväll. Sen hem i snöslasket för att stupa i säng.
  
Gul lilja och fint grått Mateus fat.
 
Mitt mellanmål, smör, ost, avokado och skinka.
 
Produkterna jag fick var en ansiktspeeling, dagcreme och en apelsinolja för ansiktet.
Ekologiska produkter som är superhärliga.
 
Måltider
Frukost
Äggröra med skinka
Lunch
Pepparbiff med persiljesmör, halv tomat
Mellanmål
Ost, smör, skinka och avokado
Middag
Schnitzel, surkål och grönsallad + vatten.
Dagens motion
 Minst 15 500 steg (inkl danssteg)
 Fuegodans 1 timme
Dagens bästa
Överaskad med flera fina presenter
Roligt träningspass
Mysigt samkväm med gamla och nya vänner

/Chanette
  
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...