onsdag 21 november 2012

50 dagar kvar

Tisdag, käkar frukost innan jag går till jobbet. Promenad till tunnelbanan som vanligt. Tar en runda på lunchen bort till Odenplan fram och tillbaka. Efter jobbet blir det ett möte med coachen. Fortfarande inget som har hänt på viktminskningsfronten däremot har min fettprocent minskat vilket är skönt att få veta när vågen står still. Nu har jag i tre veckor gjort det som vi pratade om vid mötet sist. Eftersom jag inte gått ner något så sa Katarina att jag får tänka på portionsstorlekarna och att börja med mer pulshöjande träning. Det känns lite uppförsbacke nu även om jag inte ger upp i första taget. Som min vän, Kicki, sa när jag började med det här, att när det är motigt tänk då på helheten, dvs hur mycket jag gått ner hittills. Det hjälper mig att fortsätta och kämpa mot mitt mål.  Jag får höra av mina kompisar som ser mina ansträngningar att jag är duktig som kämpar och står emot många frestelser och kämpar på med promenader och motionspass. De vet hur jag mådde och levde innan jag började med LCHF och träningen. Det är stor skillnad!
 

Kvällens middag, kycklingpytt, tomater och en klick bea!
Kycklingbitar från grillad kyckling, stekt lök och zuccini.
 
 
Måltider
Frukost
Äggröra och bacon
Mellanmål
Kokt ägg
Lunch
Köttfärsbiffar med lök
Mellanmål
Ostskivor, salami, ägg
Middag
Kycklingpytt med bea och tomater
Dagens motion
12 004 steg
Dagens bästa
Att fettprocenten i alla fall går neråt
Bra samtal med Linda :-)

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...