söndag 18 november 2012

54 dagar kvar

 
Fredag, promenad till tunnelbanan som vanligt. På lunchen blev det ytterligare en sväng steg. Till lunch åt jag grillad kyckling, rättika gratäng och en klick bea. På fredagar har vi fredagsfika på kontoret. Jag fixade fikabröd till kollegorna. Men jag åt inget för mig blev det ett glas vatten. Efter jobbet promenad till T-centralen för att ta pendeln till Järna. Jag passade på att gå fram och tillbaka på perrongen medans jag väntade på att tåget skulle komma. När jag kom fram till Järna blev det en sista promenad hem till mamma och Håkan. Håkan hade födelsedag och det bjöds på smörgåstårta, vanlig tårta och drycker. Själv åt jag köttfärssås med sallad och drack vatten. Det var en mycket trevlig kväll med många skratt så att vi fick ont i magen. Det blev sent. Jag var i säng runt ett på natten. Sov kvar i Järna.
 
Dagens lunch!
 
Kollegornas fikabröd!
 
Mammas fina smörgåstårta!
 
 
Kvällens middag!
 
Motion
12 212 steg
 
Dagens bästa
Att träffa släktingarna på kalaset
Att få skratta så mycket
 
 
 
/Chanette
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...