fredag 23 november 2012

48 dagar kvar

Torsdag, promenad till tunnelbanan. Har besök av Sofie som jobbade hos oss förut. Nu jobbar hon åt chefen i ett annat projekt. Kul att ha henne här idag. Vi tar en promenad på lunchen. Jag köper ägg att ha som mellanmål på eftermiddagen. Jag äter min soppa med laxkuber och några tomater. Efter jobbet är jag bjuden till min vän/chef Petra och hennes granne som visar sina konstverk hemma i sin lägenhet. Konstnären är Ulf Rollof, se apan här nedan. Massor av folk. Vi bjuds på en underbar chiligryta med riktigt kött, cucamole och gräddfil. Jag dricker vatten till.  Petra har bjudit in några av sina vänner och vi har trevligt i hennes kök. Några av gästerna är några av Let´s Dance´arna, Tobias Carlsson och Jeanette Carlsson. Väldigt trevliga! Vi skrattade och hade väldigt trevligt. Kom hem sent. 
Lunchen, soppa med laxbitar!
 
Apan, av Ulf Rollof. 
Chanette & Jeanette Carlsson!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och skinka
Mellanmål
Brie
Lunch
Fisksoppa
Mellanmål
Ägg
Middag
Het chiligryta med gräddfil, cuccamole
Dagens motion
12 004 steg
Dagens bästa
Rolig kväll tillsammans med nya och gamla vänner

/Chanette

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...