torsdag 22 november 2012

49 dagar kvar

Onsdag, vaknar tidigt då jag ska få besök av killar som ska kontrollera ventilationen i alla lägenheter i föreningen. Det var inte så kul för de meddelar att jag saknar ventilation i köket. Den tidigare ägaren av lägenheten har byggt bort ventilationen och killarna säger att de måste komma tillbaka och att köksskåpen måste tas ner!!! Åh vad kul att behöva betala en massa pengar på någon annans klantighet. Inte skoj. Käkar frukost hemma innan jag går till tunnelbanan. På lunchen blir det en promenad. Käkar fisksoppa till lunch. Efter jobbet blir det ett tufft vattengympapass men idag körde jag en stund på gåbandet innan och jag testade även roddmaskinen. Kändes bra. Sen hem för att käka middag. Blev lite tv innan jag gick och la mig.
 
Ungsbakad lax med romsås!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och skinka
Mellanmål
Ägg
Lunch
Fisksoppa
Mellanmål
Ostskivor och ägg  
Middag
Lax med romsås
Dagens motion
12 075 steg +
vattengympa 45 min
Dagens bästa
Vattengympapasset

/Chanette
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...