lördag 10 november 2012

61 dagar kvar

 
Vaknar upp till en ledig fredag. Jag har ju besök av min bästa vän Kicki. Hon är redan vaken när jag slår upp mina blå. Vi snackar, snackar och snackar. Jag fixar frukost med hon gör sig iordning. Jag gör yoghurt med hallon, kesoplättar med skinka, senap och ost. En riktigt god frukost och vi blir mätta. Vi hinner prata lite till innan Kicki lämnar mig. Alltid lika kul att ses och alltid lite trist att tiden går så fort. Jag läser lite innan jag tar mig en promenad ner till tvärbanan för att bege mig mot Kungsholmen och ett besök hos Yvonne, lite skönhetsvård på schemat. Får ihop en del steg på vägen dit. Sen blir det en after work med vännen Malin. Jag dricker ramlösa och Malin väljer ett glas Cava. När jag kommer hem äter jag sista rätterna av fisksoppan och gör saffransplättar med yoghurt med hallon till, så mumsigt. Lite tv och sen blir det sängen och boken innan jag somnar.
 
Morongens lyxfrukost!
 
 
Ramlösa på after worken!
 
Den supersmarriga fisksoppan!
 

 
Kesoplätt med hallon och yoghurt!
 
 
Mitt härliga doftljus som jag fick av Kicki!
 
 
Måltider
Frukost
Kesoplättar med skinka, ost och yoghurt/hallon
Lunch
Fisksoppa
Middag
Fisksoppa med saffrans kesoplätt med yoghurt/hallon
Dagens motion
 12 002 steg
Dagens bäst
Härlig frukost med Kicki

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...