måndag 13 januari 2014

Veckomeny!

Nu har jag fått ihop en veckomatsedel som är lite mer varierande än förra veckan.

Måndag:
Frukost - Baconpannkaka med halv avokado
Lunch - Lchfpasta med köttfärssås + ost, tomat/mozzarella
Middag - Ugnsbakad korv med gratinerat blomkålsmos

Tisdag:
Frukost - Äggsmör (ägghack med smör)
Lunch - Fläskpannkaka
Middag - Kycklinggratäng med grönsaker

Onsdag:
Frukost  - Skinkomelett med tomat.
Lunch - Brysselkål och baconlåda
Middag - Ostpanerad kyckling med stekt sparris

Torsdag:
Frukost - Äggsmör
Lunch - Fläskpannkaka med lingon
Middag - hos mamma men hon brukar fixa så att det passar min LCHF

Fredag:
Frukost - Hos mamma troligen ägg och bacon
Lunch - Slottsstek mm inte så lchf men får göra det bästa av det
Middag - Troligen hos mamma så med all säkerhet något som passar mig

Lördag:
Frukost - ägg med något gott till
Lunch - 50 års kalas - vet inte vad som serveras äter kanske lunch innan jag går så jag är mätt
Middag - Pizza med kyckling och bacon och pizzasallad

Söndag:
Frukost - Plättar med grädde
Lunch - Köttfärssås med stekt vitkål
Middag - Räkwok med vitlökssås


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...