söndag 5 januari 2014

Mina mål 2014!

Nu dags att ta tag i resan mot ett hälsosammare liv! Jag ska fokusera och planera motion, sömn och mat för att få bästa resultat.

  • Dagliga promenader
  • 2 pass i veckan på gymmet
  • Lägga mig runt kl 22 senast sova kl 23
  • Köra LCHF-basic i 12 veckor, dvs fyra mål per dag:
    Frukost, lunch, middag och mellanmål.
    Måltiderna kommer att vara enligt handmodellen.
    Därefter utvärdera och se vad detta gett, antingen fortsätta eller köra på en högre växel.
Mitt mål är att gå ner 15 kilo till nästa nyår. Det gör att jag kommer närmare min målvikt 65-70 kilo.

Det är viktigt att inte bara fokusera på mat och träning. Livet är så mycket mer!

  • Umgås mer med familj och vänner
  • Dansa mer
  • Vara mer kreativ - sy och designa kläder
  • Börja med att göra drömmen om en egen kokbok möjlig
  • Bli mer ekonomisk :-)
  • Resa (inbokade resor i år, Sälen, Gotland, Skagen) Vill gärna åka en vecka till medelhavet i Maj som jag brukar. Besöka mina väninnor i Holland, Norge och Göteborg står också på önskelistan.
Nu kör jag...

/Chanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...