måndag 27 januari 2014

Helgen som gått!


 
Lunch hos faster Sally och farbror Lasse i Södertälje i lördags. .
En perfekt lchf- måltid och mycket gott.
Vi besökte under dagen även faster Majvi som är sjuk.
Så tråkigt att se sina nära och kära bli gamla och sjuka.
Jag önskar att jag inte väntade så länge med att besöka henne
för nu vet jag inte om hon förstod att jag var där men
jag hoppas att hon gjorde det.
 
 
Väldigt mätt efter den goda lunchen blev det hummersoppa med
goda tillbehör till middag. Lyxade med chokladmousse senare på kvällen!
 
 
Söndagen utnyttjades med att promenera i det härliga vädret,
tidningsrensning (jag älskar tidningar och har alldeles för många)
 och kalas - firade min lillebror Jocke som fyllde 39 år.
Jag fick hallon och vispad grädde medans de andra åt våfflor.
Mysigt att träffa familjen.
 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...