onsdag 15 januari 2014

Bokrelease med härliga möten!


Nya böcker på marknaden
 
Jills Mat efter säsong av Jill Wallentin Wollberg
 I den här kokboken visar Jill några av sina mest populära recept.
Recepten utgår från rena och äkta varor och recepten innehåller inte gluten och socker. 
 
Drömkroppen på åtta veckor av Jonas Bergqvist
Detta är en bok för dig som vill få en hälsosam toppfysik genom ett anpassat mat- och träningsschema.Vägen till toppfysik presenteras genom fyra steg: lågkolhydratkost, styrketräning, tillskott av aminosyror och måttlig fasta.
 
Igår kväll var jag på bokreleasefest på Kungsholmen. Jill och Jonas pratade om sina fina böcker som kommer att inspirera många. Jag köpte Jonas bok och har ögnat igenom den och den verkar toppen. Jills bok hade jag sen någon vecka tillbaka redan och det är en underbar och fin bok. Jag kan rekommendera er som är intresserade av att få lite nya recept på bra och äkta mat och nya inputs på träning och kost att köpa dessa två böcker!
 
På festen var en person som är känd inom LCHF kretsar - Monique Forslund, som jag haft som coach via nätet. Vi hade inte träffats tidigare men haft kontakt via nätet och instagram. Det var sååå kul att träffa Monique och hennes man och prata lite. Jag hoppas att vi kommer att träffas snart igen - Monique är en härlig tjej.  Träffade även en tjej som hette Anna som jag satt bredvid och hon var utbildad kostrådgivare och vi hade ett intressant samtal! Jill har jag träffat tidigare och hon är en superhärlig tjej och inspiratör och som har en riktig drivkraft för detta. Samt några fler intressanta möten på festen som kanske kan förverkliga kommande projekt som jag har planer på !
 
Jag, Monique och Jill!
 

2 kommentarer:

  1. Det var jättekul att träffas och tack för intressant diskussion. Kul att träffa likasinnad och höra nya infallsvinklar och reflektioner. Hoppas att vi ses i vimlet igen!

    SvaraRadera
  2. Tack själv :-)! Lycka till med din utbildning.
    Hälsningar
    Chanette

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...