måndag 29 april 2013

Helgens mat!

Helgen som var bestod av mycket jobb - bokslut och deklarationer för mina klienter. Jobb varvades med mat och lite sol på balkongen. Hann med en liten träff med mamma och min lilla brorson också.
Eftersom jag hade så mycket jobb i helgen så fick träningen stå över men nu kör jag på hårdare kommande veckor med träning, mat och periodisk fasta!

 
Krämiga ägg, tonfiskröra och avokado blev lördagens frukost.
 
Stekt kyckling med krämig och god coleslaw som jag gjort själv
åt jag till lunch på lördagen.
Lördagens middag, superenkelt och smarrigt!
Baconlindad grön sparris, gratinerad i sås med grädde och
riven parmesan. Serverades med grönsallad och tomat.
 
Lunch söndag, rester av biff och örtsmör,
smörstekt vitkål och lök  som sen fick koka i grädde.
 
Middagen - korvstroganoff och sallad!
 
En bra mat och jobbhelg!
 
 /Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...