onsdag 3 april 2013

Ny jobbvecka börjar!

Lunchen, lax, fetaost, ägg, sallad, tomat och en klick majonäs/creme fraiche!
 
Middag - en husman - korvstroganoff med stekt vitkål!
 
 
Klockan ringde kl 6 för jag skulle få besök av fasighetsskötaren som skulle kolla ett fel i lägenheten. Åt frukost hemma, äggröra/smör och en klick skagenröra innan jag gick till jobbet. Datasystemet funkade inte på jobbet så det blev en lugn start på dagen. Lunchtajm, hade med mig lite rester - det blev en sallad med lite godsaker. Efter jobbet var det dags för ett besök hos Jasmine, min PT. Det blev en snabb promenad dit. Vi körde ett grundpass med bra övningar för att få stabilitet och styrka i kroppen. Sköna/bra övningar. Sen hem för att äta middag då jag var hungrig. Fixade korvstroganoff och stekte vitkål till. Enkelt och gott. Var trött efter träningen så jag gick och la mig straxt efter 22. Skönt!
 
 
/Chanette 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...