tisdag 9 april 2013

Nytt träningsschema!

Lunchen igår, blomkålsgratäng med bacon och ostsås!
Till det en liten sallad med caesardressing.
 
Såhär ser min kropp ut nu!
 
Jag började mitt nya träningsschema som jag fått av PT:n. Första passet alltså i måndags. Körde det på Friskis och Svettis gym på Sveavägen. Det var ett styrkepass utan maskiner. Passet blev 45 min och det kändes bra. Ska köra det 2-3 ggr i veckan. Passet kommer att stärka min kropp och förhoppningsvis även göra att jag tappar fett! Kör även periodisk fasta och det blir nu måndag-fredag. Nu vill jag se resultat. Snart har jag ätit enligt LCHF i ett år så det ska bli kul att göra en koll hur året har gått när det gäller kroppens alla värden. Kommer att kolla mina resultat den 24/4 när jag ska till PT:n nästa gång.
 
Bra träningsdag vad det gäller både vardagsstegen och passet på gymmet. Nu ska jag ge järnet!!!
 
 
/Chanette 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...