lördag 6 april 2013

LCHF-träff i Sthlm inbokad!

Idag bokade jag in mig på ett möte med andra LCHF-are som jag följer på Instagram. Två tjejer Jill och Magda har dragit igång en träff i Stockholm för 40 personer. Träffen kommer att gå av stapeln en helg i maj. Det blir föreläsning av Jonas Bergqvist lchf-fika, provsmakning mm. Det ska bli kul att träffa andra likasinnade.Antalet platser är begränsade men det finns platser kvar (130406) biljetten kostar 300 kr.Klicka här om du vill läsa mer eller köpa en biljett Jillsmat
 
Fredagens lunch, currykyckling, sallad och gröna bönor!
Gott och fräscht.
 
Till middag gjorde jag caeser sallad på mitt sätt. Jag hade en stekt kycklingfilé över i kylen. Köpte till romansallad, avokado, toamt och parmesan. Jag gjorde en god caeserdressing med rumsvarma
ingredienser. Dressingen blandades med romasalladen och jag la på bitar av kyckling, knaperstekt bacon, tomater, avokado och riven parmesan. Så mumsigt och gott!
 
Skönt att det är helg igen. Blir spa-dag på lördag och lite bokföringsuppdrag. Ska hinna med några pass med träning också. Fick ihop över 11 000 steg under fredagen.
 
 
/Chanette 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...