lördag 27 april 2013

Skönt med fredag!

Vaknade tidigt men kände definitivt av att det var en festlig kväll dagen innan. Jag tog det lugnt på morgonen, åt frukost i sängen och tog en härlig dusch innan jag åkte till jobbet. Trots att jag kände mig trött så fick jag massor gjort under dagen och var mycket produktiv. Även kollegorna var trötta och sega. Dagen sprang iväg. Jag åt som vanligt lunch på jobbet, köttfärssoppa med en sallad med minimozzarella och avokado. Skyndade hem efter jobbet och handlade på vägen hem. Stekte på några biffar och hade färdigköpt persiljesmör på och stekta grönsaker till. Mycket gott. Åt även lite hallon och grädde till efterrätt. Myskväll med lite tända ljuslyktor. 
 
 

 
/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...