söndag 7 april 2013

En härlig lördag!

 
 
Lördagens träningsarena. En liten fotbollsplan
där jag körde löpintervaller. Bra underlag att
jogga på. Fick upp pulsen bra! Träningspasset
blev totalt 30 minuter.
 
Rester till lunch, ugnsgratinerad falukorv och blomkål
med romansallad med caesardressing! Sååå mumsigt!
 
 
Efter en tidig morgon med frukost, träning och lunch då var det dags att åka till Södertälje för att umgås med min mamma, moster, kusiner och svägerska på Skogshöjds Spa. Det blev bubbelbad, lite bubbel i glasen och sen en gemensam spabehandling. Det var så skönt. Vi låg i sköna sängar och vilade sen var det en spatjej som gjorde en lättare ansiktsbehandling och sen fick vi även en lättare ryggmassage. Vi var alla i samma rum och alla var supernöjda med behandlingarna och att vi kunde vara tillsammans. Sen fixade vi oss i ordning för att bege oss till restaurangen där vi skulle äta middag. Jag åt fylld majskyckling och beställde in en sallad istället för risotton som egentligen var tillbehöret till rätten. Kycklingen var lite torr men jag blev mätt. En lyckad eftermiddag med familjen.
Jag fick ihop nästan 11 000 steg idag. Det får jag vara nöjd med då jag åkte hemifrån relativt tidigt oh kom hem sent.
 

 
 
/Chanette
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...