torsdag 25 april 2013

Huvudvärk från helvetet!

Dagens lunch, köttfärssås med brysselkål - jag hade
på Bregott för att få lite mer fett!
 
Middagen, blev rester, hamburgare med stekt lök, stekta ägg och
goda tillbehör. Skönt att fixa något lätt när jag kommer hem sent.
 
 
Jag har haft huvudvärk-migrän några dagar och känt mig rätt nere. Förra veckan var jag bara trött också denna vecka ont i huvudet. Trist men jag har i alla fall tränat på gymmet 2 ggr och gått mina vardagsmotionssteg varje dag trots värken. Det känns otroligt bra att jag fått till vardagsmotion och träning. Hoppas på att veckan blir bättre!
 
 
/Chanette 

2 kommentarer:

  1. Hoppas det snart vänder och att du mår bättre under resten av veckan!

    //ZaraZitrus

    SvaraRadera
  2. Tack fina du :-)! Det känns redan bättre och det är skönt. Kom precis tillbaka från lunchpromenaden ute i den sköna solen.
    /Chanette

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...