söndag 5 maj 2013

Frånvaro - Närvaro!

Söndagens läsning! Jag älskar tidningar - lyx!
 
 
Som ni märkt har jag inte bloggat något den senaste veckan. Det har varit en hektisk vecka för mig och då har jag valt att inte skriva här för att jag inte haft tid helt enkelt. Det har varit fullt upp på jobbet samt att jag jobbat med några klienters bokslut och deklarationer som skulle in till 2:a maj. Mat och träning har också stått på schemat - det har jag prioriterat. Att vara frånvarande här har gjort mig mer närvarande i mitt liv vilket är balans i livet för mig. Att vara där för sig själv och inte stressa och tro att jag måste göra allt utan kan släppa vissa saker det är att må bra. Jag gillar att dela med mig men denna vecka har det fått stå över. Ska summera veckan som gått för er senare. Nu väntar en vecka till med jobb men sen har jag en veckas semester som jag ser fram emot så oerhört mycket. Berättar mer sen...
 
Nej nu blir det att ha mysstund med att läsa tidningar och njuta av den härliga solen på balkongen...
 
Ha en skön söndag alla fina...
 
Kram
Chanette 

2 kommentarer:

  1. Kloka ord Chanette, man behöver litet frid i livet för att ladda sina batterier.
    Dina matbilder är jättefina, ska du veta. Inspiration!

    SvaraRadera
  2. Ååååh tack Marianne för din fina kommentar här. Den tog där den skulle :-) i mitt hjärta. Jag blir riktigt rörd det kom till och med en tår för du gillar mina matbilder och att du inspireras av mig! Roligt med feedback! Det är så kul att kunna inspirera andra med mina matbilder och ibland några kloka ord på vägen. Tack fina du för pepp!
    /Chanette

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...