torsdag 30 maj 2013

Veckan rusar på...

Klockan ringer tidigt varje morgon eller så vaknar jag själv. Jag kör en powerwalk varje morgon innan jobbet. Känns skönt! Fick ett uppmuntrade sms en morgon när jag var ute tidigt på promenad se nedan. Alltid kul med hejarop. Äter bra mat frukost, lunch och middag. Kör ett träningspass på lunchen varje dag. Hittills har det blivit två styrkepass och ett danspass. Idag dags för ett danspass till på Friskis och Svettis. Jag går på dans fusion som är en blandning av olika dansstilar. Det är kul att dansa. Igår var jag på liten tillställning på Le Rouge/Le Bar. Testade ostron för första gången och det var helt ok. Sofie som jag var där med satt och mös på en soffa och kollade på folk. En trevlig kväll i Gamla stan. Nu dags att sticka till jobbet... Ha en fin dag där ute!
 
Middag, bogfläsk, lök i currysås med sparrisbroccoli!
 
Powerwalkar!

God omelett till frukost!
 
Kotlett och smörstekt kål - lunchmat!
 
Utekväll i Stockholmskvällen!
 
Sms från svägerskan när jag var ute på PW tidigt i veckan!
Tack för det Åsa!
 
/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...