lördag 11 maj 2013

Kroppsfettet minskar...

 
Igår var det äntligen dags för ett besök hos min personliga tränare Jasmine på Mf Hälsocenter. Jag ville börja med att kolla om min fettprocent minskat. Och det hade den. När jag började hos Jasmine så hade jag 42,4 % i kroppsfett och nu hade jag 41,4% vilket är en minskning med 1% och det är bra tycker jag. Totalt har jag minskat mitt kroppsfett från min start med LCHF (48,5% 120421) till nu 130510 med 7,1%. Normal kroppsfettprocent ligger på mellan 22-34%. Så jag är på rätt väg. Träningen har gett resultat :-). Sen körde vi ett pass som var svettigt och jobbigt. Jasmine pressade mig att göra övningar med vikter som jag inte trodde att jag skulle klara av. Gjorde knäböj med en 20 kilos skivstång bl a.  Det var skitjobbigt med gud va kul att spränga mina gränser och klara av det. Träningsvärken kommer definitivt att infinna sig som ett brev på posten kommande dagar. Härligt att få några nya övningar till mina egna gympass. Sen blev det god lunch, lax, tomatsallad och currydressing. På kvällen blev det dans på café opera - firade att semestern har börjat...
 
 
 
 
/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...