tisdag 30 oktober 2012

Nya tag 71 dagar kvar

Idag var det dags för ett besök hos min coach Katarina på eftermiddagen. Valde att ta bussen till tunnelbanan så på lunchen fick jag med en arbetskompis för en promenad. Gick sedan till Kungsholmen till coachmötet. Det är ca 1,5 månad sedan vi sågs sist och jag står still. Vi gick igenom vad som gjorde att jag gick ner i vikt tidigare och hur jag gör nu. Jag äter mer nötter och choklad, dricker alkohol, sover inte på rätt tider och framförallt unnar mig för många njutningstillfällen. Jag måste in i ledet igen och ta nya tag. Så nu är det strikt LCHF igen, 12 000 steg oavsett väder, vattengympa eller annan gympa ett par gånger i veckan, sova på rätt tider, i och med strikt LCHF ingen choklad eller nötter. Jag kan dricka vin någon gång men får välja ut något speciellt tillfälle. Nu är mitt mål att gå ner 6 kilo till jul. (Hade skrivit 12 kilo först men vi räknade fel på veckorna ser jag nu).
 
För att få ihop dagens sista steg gick jag till andra uppgången på tunnelbanan vid Fridhemsplan och sen gick jag några varv nere i tunnelbanan för att slippa gå ute i kylan. Sen gick jag av bussen tidigare så jag fick ihop stegen. Värmde lite mat när jag kom hem. Tänker lägga mig extra tidigt och läsa en bra bok som jag håller på med nu.
 
 
 
Måltider
Frukost
Äggröra och rökt skinka
Lunch
Ugnsbakad lax med romsås
Mellanmål
Nötter och brie
Middag
Korvstroganoff och tomater/basilika
Dagens motion
12 014 steg
Dagens bästa
Att vi gjorde upp en "ny" plan för min viktminskningsplan
Coachmötet

/Chanette



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...