fredag 12 oktober 2012

89 dagar kvar

Stel i kroppen idag också när jag vaknar. Stapplande promenad till tunnelbanan. Flera borta från kontoret. På lunchen blev det en promenad och lite shopping. Hittade superfina höga champagneglas på myrorna för 5 kr/glaset, ett riktigt fynd! Köpte nya batterier till stegräknaren. Sen blev det lunch, repris från igår. Kycklinggratäng. Alla utom jag gick tidigt från kontoret utom jag som stannade kvar tills vi slutade i alla fall. Hämtade ut mitt nya körkort med mitt "nya" efternamn. Handlade mat på hemvägen. Jag var sugen på färska räkor men på Hötorgshallen var det sådan kö så jag chansade på att jag kunde köpa på min ICA. Men tyvärr hade de inte så mkt räkor kvar. Jag hade ingen lust att laga mat idag så det blev en grillad kyckling och lite grönsaker. Hittade lite halloumi i kylen som jag stekte på. En god aioli till med massor av vitlök i blev pricken öve i. Nu mätt och belåten. Det blir lite jobb ikväll fast det är fredagskväll men det är bara någon timmes jobb sen tidigt i säng för det blir träning imorgon på badet.
 
Kycklingsallad - kvällens middag!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och skinka
Lunch
Kyckling i tomatsås med fetaost, vitkålssallad
Middag
Kycklingsallad med halloumi
Dagens motion
Förhoppningsvis 12 000 steg
stegräknaren funkar inte men imorgon gör den det
Dagens bäst
Att det är fredag
Mitt nya körkort

/Chanette
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...