tisdag 2 oktober 2012

99 dagar kvar

Ny morgon och nya steg mot tunnelbanan. Skön morgon men lite kylig. Kommer itll jobbet och börjar med att äta frukost sen sätter jag igång för jag har massor att fixa idag. Fick hjälp av vår assistent Sofie med en massa insortering. Vilken lycka att få hjälp med det. Idag åt jag lunch samma som igår ingen promenad för jag skulle till coachen idag så jag hoppade över promenaden på lunchen. Men sen ringer coach Katarina och måste avboka dagens möte. Trist men helt ok för jag har så mycket att fixa på jobbet inför ett möte imorgon. Så det passade verkligen bra att jag fick förbereda mig bra inför mötet imorgon. Jag ska träffa Katarina nästa vecka istället. Jag kämpar på som vanligt med mat och motion. På eftermiddagen ringde min vän Malin och ville komma förbi mig på jobbet för en spontanfika, Trevligt initiativ. Jobbade över ett par timmar sen gick jag förbi Stadium på hemvägen och köpte en träningsboll. Nästa vecka ska jag träffa en kompis och få hjälp med ett träningsprogram på en boll. Spännande med lite ny träning. Åkte tunnelbana till Gullmarsplan. Sen en sista promenad hem. Sällskap på promenaden var samtal med mamma och vän. Förena nytta med nöje. När jag kom hem till Årsta fick jag gå några extra varv runt huset för att få ihop alla steg. Har ätit middag nu och ska snart gå och lägga mig för jag behöver komma iväg tidigt imorgon. 
 
 
 
Måltider
Frukost
Äggröra och skinka
Mellanmål

Nötter
Lunch
Skagengratinerad laxfilé med dillsås och en klick löjrom
Middag
Fisksoppa, ostskivor
Dagens motion
12 013 steg
Dagens bästa
Att få hjälp av Sofie på jobbet
Spontanbesök av Malin

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...