tisdag 9 oktober 2012

92 dagar kvar

Igår gick jag och la mig i tid. Vaknade i natt vid 2-tiden och sen kändes som jag låg vaken tills klockan ringde och då var jag helt slut. Idag blev jag sen så det blev bussen men jag gick ikapp mina steg på lunchen. Efter lunchpromenaden blev det lunch. God omelett med smarrig räkstuvning. Orkade inte äta upp hela så jag sparade lite till mellanmål innan kvällens träning. Mycket på jobbet idag. Sen var det dags att gå till Kungsholmen för ett coachmöte. Det blir en skön promenad trots lite duggregn. Kommer fram tio i fem och sitter och väntar. En tränare som kör zumbapass på centret där jag går frågar om jag gått ner en massa i vikt. Vi har pratat tidigare och hon sa att hon inte riktigt kände igen mig för att jag gått ner i vikt. Roligt att det syns.
 
Jag väntar på att bli hämtad av min coach men det visar sig att hon trodde att jag skulle komma nästa vecka. Jag blev väldigt besviken då jag sett fram emot ett coachmöte med pepp. Hade förberett vad jag ville prata om så det kändes rätt snopet att det inte blev någon coachning idag. Det är fem veckor sedan vi sågs sist. Gick därifrån ledsen men kände att det var tur att jag bestämt träning med en kompis efteråt. Men det var först klockan 19 vi  bestämt träff på gymmet. Så jag fick vänta 1,5 timme, det blev lite fönstershopping på Åhléns.  Åt lite mellanmål på bussen till badet.
 
På gymmet testade jag lite nytt idag och körde en massa jobbiga och härliga övningar med stor boll och hantlar. Vilken kick!  Blev varm i kroppen och jag blev lite darrig i benen också. Tog bussen hem. När jag kom hem blev det mat för att fylla på depåerna. Nu blir det ett bad och sen i säng. Tror att jag kommer ha svårt att gå imorgon och på torsdag ska vi nog inte tänka på. Tur att vattengympan imorgon redan är inbokad.
 

Dagens lunch, räkomelett!
 
Måltider
Frukost
Äggröra och bacon
Lunch och samma mellanmål
Räkomelett
Middag
Köttfärs och grönsaksgratäng
Dagens motion
12 938 steg +
cirkelpass på med boll
Dagens bäst
Ny träningsform
och hjälpen med övningarna.

/Chanette

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...