lördag 6 oktober 2012

95 dagar kvar

Lördag morgon, vaknar upp till en solig dag. Är trött efter gårdagens partaj. Skönt att inte ha bokat in någon gympa idag på fm. Jag kan ligga kvar i sängen och bara mysa. Går upp och äter frukost och dricker en massa vatten. Lägger mig i soffan och kollar på tv och fortsätter att slappa. Men jag måste gå ut och gå lite steg. Ibland är det tråkigt att bara gå runt i kvartereret för att få ihop stegen. Så jag bestämmer mig för en eftermiddagsbio på Söder. Går till tunnelbanan min vanliga runda. Ser filmen TAKEN2 med Liam Nesson, lagom spännande. Sen blir det promenad till Skanstull och sen tunnelbana en station och sen promenad hem igen. Handlar lite mat på vägen hem. Biff på kvällens meny och en liten smarrig efterrätt. Lugn TV-kväll hemma, skönt! 
 
 
Måltider
Frukost
Köttfärsbiffar
Mellanmål
Ost/salami
Middag
Biff med persiljesmör, stekt halloumi + tomater
Hallon, grädde och en liten chokladbit
Dagens motion
12 003 steg
Dagens bästa
Skön och slapp dag
Fint väder
Biofilm

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...