onsdag 10 oktober 2012

91 dagar kvar

Vaknar med en superstel kropp. Tokträningsvärk från träningen igår. Stapplar fram men det blir den vanliga promenaden till tunnelbanan. Kall morgon. Lunch intogs innan det blev en promenad till sportaffärerna på Drottninggatan. Ville kolla utbudet på träningsmattor. Kunde inte bestämma vilken jag ska ha. Får fundera på det. Många fakturor att göra nu. Snart var jobbdagen slut och dags att ta mig till badet för ett vattengympapass med bästa Anna. Trots att jag hade träningsverk som hette duga var det skönt att träna i vattnet. Jag kunde hålla ett högt tempo men kände verkligen av att jag tränade igår. Det var bra att jag tränade vattengympa trots värken för jag kommer säkert att känna mig bättre för att jag tränat än om jag bara slappat i soffan hela kvällen.  Hem sent så det blev mat direkt som jag bara värmde. Stegräknaren la av idag. Men jag fick ihop stegen i alla fall men har inte exakta stegen.
 

 
Måltider
Frukost
Äggröra och bacon
Lunch och samma mellanmål
Köttfärsbiffar, stuvad spetskål, tomater
Middag
Kyckling i tomatsås med fetaost, vitkålssallad
Dagens motion
Minst 12 000 steg +
45 min tuff vattengympa
Dagens bäst
Viktminskningen
Vattengympapasset

/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...