söndag 31 mars 2013

Skön Söndag!

Började morgonen med ett gympapass-intervaller-tabata. Kort och intensivt pass! Behöver få upp flåset tidigt på dagen för att få igång fettförbränningen på ett bra sätt. Sen blev det lyxfrulle - avokado med tonfiskröra, sallad och tomat, krämiga ägghalvor räkor och majonäs och en liten dillvippa. Höll mig mätt hela dagen. Åt middag, rester från veckan, köttgryta och yoghurt. Stekte några skivor halloumi till som är så gott. Jobbade några timmar med bokföring åt en klient. Sen kom min mamma och hämtade mig och vi var på bio och såg senaste Johan Falk-filmen, Kodnamn Lisa. Den var bra och spännande. Nu hemma igen. En skön söndag helt enkelt. Har inte ansträngt mig med stegen så idag blev det bara ca 4 000 steg, det blev en riktig vilodag när det gäller vardagsmotionen. Känns skönt att det är en ledig dag till även om jag ska jobba men jobbar hemifrån med eget jobb.
 
/Chanette 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...