söndag 31 mars 2013

En härlig dag - fick mycket gjort!

Äggröra med bacon och tomat till frukost!
 
Lunch hemma hos mamma, ugnsstekt kyckling med sallad och en smörklick!
 
Dagens projekt att måla mormors gamla kökspinnsoffa! Jag har slipat den
och idag ska jag måla den. Hade först bestämt mig att den skulle bli svart men
ångrade mig idag så den blir vit istället. Fick måla tre lager! 
Jag älskar soffan! Den kommer jag att ha vid mitt matbord
i vardagsrummet. Bild kommer så snart soffan är på plats.
 
Mammas fina inkokta lax med tillbehör!
 
Påskmiddag med familjen, lax, romsås och
ägghalvor med räkor, majjo och löjrom.
Efterrätten för mig blev hallon och grädde.
 
En härlig dag med massor på schemat. Min vän Linda kom förbi på fika och en promenad.
God mat hemma hos mamma  tillsammans med min familj. Brorsönerna fick tradionella godispåskägg och blev mycket glada. Vi kollade på  Let´s dance och sen  tidigt i säng trötta
efter en lång dag. Fick ihop mina steg :-)!
 
/Chanette  
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...