onsdag 27 mars 2013

PT - Personlig Tränare!

Lunch, köpesallad - mycket god räksallad från Broms Catering i Bromma!
Middagen - stekt lax, blomkålsmos, hackade tomater och en klick bea!
 
 
Idag har det varit en hektisk dag på jobbet. Fullt ös hela dagen. Vi åt en gemensam påsklunch på kontoret idag. För mig blev det en smarrig och fräsch sallad. På eftermiddagen var det äntligen dags att bege mig på mitt första möte med min nya PT, Jasmine. Vi gick igenom en hälsoprofil jag fyllt i och sen pratade vi om vilka mål jag har med att gå till henne. Hon testade och bla min rörlighet. Och jag fick väga mig (samma våg som jag vägt mig på när jag gått hos min coach). Jag har gått upp i vikt men har minskat fettprocenten i kroppen! Nu känns det inte lika jobbigt att inte ha gått ner i vikt. Det är ju jättebra att fettprocenten minskar. Jag har gått upp 3,1 kilo men minskat fettprocenten till 42,4% sist jag mätte procenten var i mitten av januari och då var den 42,7%. Ska träffa Jasmine redan på tisdag igen. Det ska bli kul.
 
FRUKOST
Äggröra med grädde och baconskivor.

LUNCH
God räksallad - catering på jobbet.

MIDDAG
Lax med blomkålsmos, en klick bea + hackad tomat och massor av persilja.

EV. MELLANMÅL
Inga idag
 
Dagens MOTION
13 592  steg vardagsmotion.

Dagens BÄSTA
Känner fortfarande av träningsvärken.
Det första mötet med Jasmine min PT.
Att fettprocenten i kroppen har minskat trots att jag ökat i vikt.
 

/Chanette
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...