måndag 4 mars 2013

Ny vecka nya tag!


Lunch, bolognese med körsbärtomater, stekt zucchini, avokado
och en klick bea!
Middag, ugnsbakad lax med dillsås, skagenröra + en sallad!
 
Måndag igen! Jag började min dag med att åka till Södersjukhuset där jag hade en tid för provtagning. Jag har hittat en knöl nedanför axeln, troligen en fettknöl som tittat fram nu när jag förlorat en massa kilon. De tog två sprutor för att ta vätska som de ska analysera. Svar inom en vecka. Har inte varit orolig innan men det kändes lite oroligt inför besöket. Och efter hade jag ont ett par timmar och problem att lyfta vänster arm. Nu känner jag mig bra. Jag har bokat in SPA och restaurangbesök med mamma, moster, kusiner och svägerskan om en månad - det ska bli skoj! Planering med dag så att alla kan då får man vara ute i tid!
 
Nu har jag kört på ett tag utan att gå ner något så nu ny vecka och ny glöd! Jag kör på lite extra hårt/strikt med maten och jag ska börja styrketräna 2-3 gånger i veckan. Det blir fokus på styrketräning Fasen jag ger inte upp! Jag ska ner några kilon till innan sommaren i alla fall eller åtminstone forma om kroppen!
 
FRUKOST
Två kokta ägg som jag hackade och blandade med smör - äggsmör!

LUNCH
Köttfärssås, zucchini, avokado och bea.

MIDDAG
Laxfilé, skagenröra, dillsås och en liten sallad, ruccula och tomat.

EV. MELLANMÅL
Salami

Dagens MOTION
12 004 steg - vardagsmotion

Dagens BÄSTA
Att ha bokat in SPA-besök med nära och kära!

/Chanette


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...