lördag 9 mars 2013

Finbesök!

 
God lunch till biffsallad, grillade grönsaker med god smak!
En klick aioli till, mums!
 
Kollegorna körde bullar och vin som fredgsfika,
jag tog en bit mörk choklad!
 
På kvällen fick jag finbesök av min brorson, Maximilian,
vi gjorde LCHF-pizza och hade en myskväll!
 
Innan jag gick och la mig fick jag ett tråkigt besked att mitt ex´s mormor,
Ingegerd,inte finns hos oss längre. Alltid tråkigt när någon dör.
Hon hade varit sjuk en längre tid men så sorgligt. Tänker på hennes nära och kära!
 
 
FRUKOST
Äggsmör, två kokta ägg, hackade och blandat med smör!

LUNCH
Biffsallad med grillade grönsaker och aioli.

MIDDAG
LCHF-pizza med skinka, salami, lök, tomat, svamp, mozarella, psto rucola, riven ost!
Avslutade men bit mörk choklad.

EV. MELLANMÅL
Brieost + mörk choklad

Dagens MOTION
12 467 steg - vardagsmotion

Dagens BÄSTA
Att ha sällskap på rummet på jobbet!
Att få besök av min älskade brorson och ha en myskväll tillsammans!
 
/Chanette





 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...