fredag 22 mars 2013

Gott kött från saluhallen!

 
Lunch, lax, dillsås, sparris och tomat!
 
Idag fanns det fredagsfika även till mig men
jag kör superstrikt LCHF nu och då ska jag inte
 äta bär men det slank ner  2 st hallon i alla fall!
 
Lyxade idag och köpte en fin oxfilébit i Hötorgets
saluhall. Köpte även ett kryddsmör med rödlök och
en burk bea! Kostade en del men garanterat godare
än köttet på min butik hemma!
 
Dessutom blev det sallad och avokado!
Smöret var supergott och bea:n var också god!
Lite tända ljus - en mysmiddag!
 
 
FRUKOST
Äggröra + smörklick och räkor.

LUNCH
Lax, dillsås, tomater och kokta sparrisbitar.

MIDDAG
Oxfilé, kryddsmör, bea, blandsallad och en halv avokado.

EV. MELLANMÅL
Kokt ägg och tre ostskivor

Dagens MOTION
11 519 vardagssteg

Dagens BÄSTA
God mat till middag!
Har äntligen kommit in i ketos(fettförbränning) igen! Jag har varit superstrikt den här veckan och så skönt att det ger resultat också!
Nu slappa resten av kvällen - skönt!

/Chanette
 
 

 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...