måndag 1 juli 2013

Ont i halsen...

En kopp hett te med honung!
 
Nu går jag in på sista jobbveckan innan semestern. Vaknade med känningar av ont i halsen... Inte kul!
Jag har inte tid att vara sjuk denna vecka då jag har som mest att göra. Jag har faktiskt inte varit sjuk sen jag började med LCHF. Nu är det hett te med honung som gäller och i morse gurglade jag med varmt vatten med salt i - ska visst vara ett gammalt finskt krutrecept mot halsbacillusker. Denna vecka fokuseras på att få så mycket jobb klart, klippa/färga håret, vaxa ben och bikinilinjen så jag kan visa mig på stranden ;-) - ingen Miranda här inte!!!, fixa brynen, packa resväskan, städa och göra fint hemma och en massa saker till. Träning om jag inte känner mig sjukig i halsen. Kommer inte vara sysslolös denna vecka i alla fall. Ser fram emot 4 veckors semester nu...
 
 
/Chanette 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...