torsdag 4 juli 2013

Fortfarande sjuk...

Gårdagens inköp, en fin skärbräda, handdukar från Axlings linne och Linum
samt ett tårtfat på fot inhandlat på Myrorna. Jag älskar att handla begagnat!
 
 
En favoritsysselsättning är shopping och igår gjorde jag några fina fynd på Myrornas och Posh Living.
 

Jag är fortfarande sjuk men har inte blivit sämre och måste inte ligga hemma. Utan jag är på jobbet in i det sista innan det är dags för semester. Ingen träning och det är trist men jag kan inte träna när jag är sjuk. Har inte så stor matlust men äter i alla fall så att jag ska orka. Det blir mycket varmt te med honung i. Idag var jag tidigt på jobbet så jag hoppas slippa sitta så sent ikväll. Jag längtar till mina fyra veckors semester då jag ska göra lite småprojekt och annat skoj. Det blir en vecka på Gotland med gamla vänner och nya vänner. Sen stannar jag några extra dagar själv för att utforska ön och ha det skönt!

 
/Chanette 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...