måndag 22 juli 2013

Första veckan på semestern!

Min första vecka på semestern var jag på Gotland med vänner. Jag var rätt dålig - fortsatt ont i halsen och kände mig inte alls kry. Det var i alla fall en härlig vecka med galna upptåg. Vi åt och drack gott, solade, var på konserter (Stiftelsen och Hoffmaestro) och en massa annat skoj. Jag har ätit och druckit det jag velat och eftersom jag haft något skit i kroppen så blev det ingen träning. Men faktiskt skönt att inte ha några måsten under några veckor.  Här kommer några bilder från veckan.
 
 
Mitt fina sovrum!
 
Yoghurtfrukost ute på trappen!
 
 
Grillning i trädgården!
 
Underbara solnedgångar vid havet!
 
Konsert på Kallbadhuset med Stiftelsen -det var svinkallt den kvällen,
eller var jag för tunt klädd?
 
Goda drinkar och vin!
 
 
Mysiga kvällar i trädgården med tända lyktor!
 
Strandliv - dunderväder så det var stranden varje dag!
 
Champagnefrukost med bubbel, bacon och äggröra.
 
 
Afterbeach på Kallis!
 
Vyn bakom mig är en av de vackraste syns inte riktigt här men
fasen vad det är fint på Gotland.
 
Jag stannade en vecka till så fler bilder kommer!
 
/Chanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...