måndag 16 juni 2014

Kryssningshelg!




I lördags var det dags för en discodanskryssning med goa vänner. Jag laddade upp med bra frukost och lunch under dagen. Packade väskan med nödvändiga saker. Solen sken så jag passade på att ligga och sola på balkongen. En skön dag! Min vän Carina dök upp hemma hos mig. Vi drack skumpa och åt vattenmelon på balkongen innan avfärd till färjeterminalen. Där slöt vi upp med alla andra som skulle med färjan. Båten var full med bara folk som skulle på Soul Train. Soul Train är DJ:s från förr som spelar gamla goda discodängor. Så underbar och energiboostande musik.
 
Det började bra. Vi kom inte in i hytten så en reparatör kom till undsättning och fixade nytt lås. Carina passade på att fylla på magen med en liten laxmacka. Sen upp på soldäck för att dansa någon timme. Det var helt underbart att dansa i solen på däck med alla andra glada människor!
 
Sen blev det smörgåsbord jag åt en massa goda saker och någon potatis och någon efterrätt som inte var lchf men annars funkade maten bra. Det blev mera bubbel och några drinkar också. Vi dansade hela kvällen och dagen därpå. Vi dansade i solen ända in i Stockholms hamn. Vi hade en superhärlig resa och jag har väldigt ont i fötter och kropp idag men det var det värt. En helg i glädjens tecken!
 
 

 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...