onsdag 11 juni 2014

Förra veckan i bilder!

Förra veckan bara försvann i ett nafs. Kort arbetsvecka vilket var skönt. Jag var väldigt trött under veckan sådär galet trött så att jag inte orkade göra något. Misstänker att jag kanske är allergisk mot pollen eller det konstiga tryckande vädret. Brukar vara väldigt väderkänslig.  Hade ingen energi i kroppen trots bra matintag. Trots det gjorde jag mina försök att vara social och umgås. Det blev jobbmingel och studentfest!

Jag tycker att jag fick ihop en varierad kost med mycket grönsaker
och andra nyttigheter.

Jobbmingel på Le Rouge Bar i Gamla Stan, ostron,
goda drinkar (ej lchf) och mat!

Studentfesten - där bjöds det på grillat och rökta räkor.
När värmen slog till ville jag bara ha lätt sommarmat så
det blev grekisk sallad och lax med ärtsås!
 
En bra vecka förutom tröttheten som jag kunnat vara utan!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...