onsdag 11 juni 2014

Mitt nya rosa liv!


 
Igår var jag på återbesök hos Lena Holmqvist, kinesiologen, som jag var hos för några veckor sedan. Det var dags för en utvärdering av mina förändringar. Lena kollade upp hur jag haft det och hur det gått med alla förändringar. Jag har inte ätit något fläskkött. Jag började med gröna drinkar och det funkade bra några dagar men sen tyckte jag inte att det var så gott men jag försökte i alla fall. Jag har tagit mina kosttillskott varje dag. Ekologiskt i så stor utsträckning det går. Min ICA i Årsta har inte så mycket av den varan. Så jag har varit på andra affärer. Men jag vill att det ska vara enkelt att handla. Jag tycker att det gått bra och jag har hittat fina ekologiska produkter. Min mage har kommit igång och numera är jag inte förstoppad och får till ett toabesök om dagen. Jag har även lagt till mer grönsaker än tidigare.
 
Dessutom kommer jag inte att sträva efter mitt viktmål som jag satt i år. Min kropp måste komma i balans först och den är på god väg. Lena tyckte att jag varit duktig. Svampen, Candida, som jag hade i tarmarna sist var nästan helt borta och de röda blodkropparna såg mycket bättre ut. Så jag ska köra på med mina piller och hur jag äter under sommaren. Jag kommer att äta lite mer liberal LCHF. Det viktigaste för mig är att få en bra hälsa och må bra. Jag ska även köra på med mina promenader och besök på gymmet.
 
Istället för gröna drinkar fick jag förslag på en rosa drink som jag ska dricka på mornarna. Återbesök till Lena bestämdes till i mitten av augusti.
 
 

Jag blandade rysk yoghurt, frysta hallon, fryst mango, 2 råa ägg och lite
MCT-olja. Det blev två glas. Höll mig mätt till lunch! En ny favoritdrink till frukost!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...