fredag 6 juni 2014

En vecka med mamma i solen!

Jag firade min älskade mamma på morsdag med att bjuda henne på en lättare middag på balkongen i solen. Jag hade gjort räkmackor till oss. Det var riktigt mumsigt och mysigt! Mamma sov över för vi skulle åka till Turkiet tidigt på måndagsmorgonen. Jag packade och fixade och till slut fick jag ihop en resväska med allt jag behövde för resan. Vi gick upp i ottan och tog oss till Arlanda. Planet blev försenat 7 timmar!!! Så bättre start kunde vi ha haft. Vi hade en skön vecka tillsammans i Turkiet. Visar några bilder från vår resa!
 

 
Morsdagsmiddag med mamma på balkongen!


 
Planet var försenat så vi fördrev tiden med förfriskningar!


 
Äntligen framme i Turkiet, transferbuss till hotellet!

 
Hotellrummet var superfint! Sköna stora sängar och varsin härlig morgonrock!

 
Vi firade att vi äntligen var framme med vatten och snacks!

 
Efter en heldag sittandes hade jag ont i benen så de åkte upp
på sänggaveln en stund innan det var dags att sova!
 
 
Första frukosten blev en omelett och lite annat gott!

 
Skön vy vid frukosten utsikt över hotellets pool!

 
Här ligger jag i en solstol på hotellets tak och väntar på att gå på Hamam!

 
Vi hade all-inclusive så så här såg luncher och middagar ut hela veckan!
Man tröttnar lite på det efter några dagar!


 
Hotellets gym - bra utrustat - skönt att starta dagen med lite träning!

 
Äggröra på G!

 
Men min favorit denna vecka var omeletten!


 
För att svalka oss blev det några goda drinkar!

 
En av kvällarnas outfit!

 
Körde fisk på tallriken en kväll! Mycket gott!

 
Och mer fisk till lunch en dag! Tonfisksallad och ett glas rosé!

 
Jag gillar att bara sitta och titta på utsikten och njuter då av att bara vara!


 
Hotellets stora pool!

 
Mera träning i gymmet!


 
Det gick även att träna i poolen - härlig vattengympa!


 
Mycket mat blir det!

 
En kväll bjöds vi på en turkisk dansuppvisning!

 
När det blev för varmt på stranden då gick vi upp i skuggan!


 
Sista dagen var det mörkt på himlen några timmar
men det gjorde inget!

 
När solen sen kom fram igen svalkade vi oss med lite goda drycker
tillsammans med alla härliga tjejer vi träffat på resan!


 
En liten gruppbild på ett härligt semestergäng som gjorde vår resa!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...