måndag 26 maj 2014

LCHF Sthlm 2014 -event

I lördags var jag på ett LCHF-event. Det var härligt väder och väl framme i Norrviken träffade jag på två tjejer som skulle på samma event så vi slog följe! Det visade sig att trots flera gps:er så hamnade vi galet! Men till slut kom vi fram. 

Magda och Jill föreläste om LCHF och gjorde det med bravur. Vi bjöds på fika och mat. Tjejerna hade lyckats med att få sponsring så vi fick varsin fin goodiebag och sedan lottades fina priser ut. 

Det var roligt att träffa många av mina instagramvänner som jag följer eller som följer mig! En mycket givande och inspirerande dag! 



     Hur var det med skyltningen? 

    Åt medhavd lunch på tåget dit! 

     Lina och jag är vilse! 

    Fika är uppdukad! 

    Jill en av arrangörerna! 
    Besök henne på www.jillsmat.se


    Magda föreläser för oss! 

    Mer uppdukat! Jill informerar vad vi         
    ska bjudas på för gott! 

    Här ett smakprov på allt gott vi fick          
    provsmaka! 

    Goodiebag och priser!


2 kommentarer:

  1. Så kul att du kom även till detta event! Stor kram!

    /Jill

    SvaraRadera
  2. Tack själv Jill för ett mycket bra och inspirerande event som alltid :-)!
    Lycka till med sommarjobbet ;-)!
    Kramkram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...