tisdag 6 maj 2014

Mejerifritt ger resultat!


Nu har jag kört en vecka med att utesluta mejeriprodukter och det ger resultat på både vågen och kroppen. Jag har som sagt lagt om min kost lite grand. Jag har uteslutit mejeriprodukter såsom grädde, creme fraiche och ost i min matlagning för att se om min viktminskning kan komma igång igen. Jag har även kört strikt lchf dvs ätit under 20 gram kolhydrater per dag. Det har funkat bra och jag har hållit mig mätt. Jag har även tränat ett par gånger i veckan samt gått promenader varje dag. Nu har vågen äntligen börjat svara på mina ansträngningar sedan 5-6 veckor och veckans senaste ändring att äta mejerifritt. Jag har även fått förfrågan om jag gått ner i vikt av en vän. Det är härligt att det också syns. Jag känner på mina kläder och ser också en förändring på min kropp. Jag kör på vidare med mejerifritt, motion och bra sömn och hoppas att vågen och kroppen ger med sig mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...